Πολιτική Επιστροφών
Τα εμπορεύματα παραδίδονται πάντοτε με τη συσκευάσια του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ. Σε περίπτωση παράδοσης μη συσκευασμένου εμπορεύματος, ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστής ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ την παραλαβή.
Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός (5) πέντε ημερών από την παραλαβή, με τον όρο ότι δεν έχει πειραχθεί η συσκευασία (όπως ακριβώς παρεδόθη) και εντός (2) δύο ημερών ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.
Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του καταστήματος
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ - COPYHELP σας παραδόθηκαν άλλα προϊόντα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του κατασκευαστή και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις περιπτώσεις κατά τις οποίες για οποιοδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, αλλάξατε γνώμη και δεν επιθυμείτε πλέον την αγορά του προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον πελάτη, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό της ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ - COPYHELP. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν και ανέπαφη τη συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από την ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ - COPYHELP, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ - COPYHELP έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του προιόντος.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση - επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το προσωπικό της ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ - COPYHELP.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ - COPYHELP
- σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 5 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρηση, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ)
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2510211761 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας.
- Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
- Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2510211761 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.